سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اشتباهات خوردن که باید همگی، آنها را اصلاح کنیم

 

شخصی که می خواهد همبرگر بخورد. 

اجتناب از اشتباه خانواده خود برای جلوگیری از اشتباه در خوردن غذا می تواند یک درد سلطنتی در آشپزخانه باشد. باید درک کنید که شما چیزی هستید که می خورید ، بنابراین رژیم غذایی مناسب باید یکی از اولویت های اصلی شما باشد.

حتی کسانی که از سلامتی آگاهی دارند و عادت های خوبی دارند می توانند اشتباه در خوردن غذا بخورند که برنامه های آنها را برای حفظ آن خراب می کند. به آنچه می خورید توجه کنید . امروز ، ما می خواهیم چند نکته در مورد آنچه ممکن است اشتباه انجام دهید و چگونه آنها را بهبود ببخشید ، بیان کنیم.


اشتباهات معمول خوردن شما ممکن است مرتکب شوید

1. برنامه ریزی ضعیف

در صورت عدم برنامه ریزی ، انتخاب فست فود آسان است.

طبق اکثر مطالعات (تا حدود 80?) منوهای هفتگی خود را برنامه ریزی نمی کنند. بنابراین ، نتیجه شیوه های نامتعادل خوردن غذا است که منجر به اضافه وزن می شود. به همین دلیل است که شما باید دانش اساسی در مورد غذا داشته باشید. شما باید در مورد تغذیه چیزی بیاموزید و از آنچه می خورید آگاه باشید. این دنیای پر هرج و مرج است و خوردن خوب نیاز به تأمل دقیق دارد. با انتخاب دقیق آنها ، خریدهای هوشمند انجام دهید.

2. خوردن اشتباهات: "نور" همیشه به معنای "سالم" نیست

به قول "سبک" قرار نگیرید و بیش از حد از این نوع غذاها استفاده نکنید ، زیرا با انجام این کار تعادل غذایی رژیم شما تغییر می کند. در بیشتر موارد ، کاهش چربی برای سایر مواد مانند نمک یا شکر تکمیل می شود . اگر می خواهید نور بخورید ، غذاهای سبک مانند سبزیجات ، میوه ، آجیل ، ماهی و غیره را انتخاب کنید.

در این یادداشت ، بسیاری از ما به اشتباه فکر می کنیم که تمام چربی ها مضر است. در واقعیت ، بدن ما برای انجام عمل نیاز به چربی دارد . بنابراین ، از محصولاتی که "0? چربی" را تبلیغ می کنند دوری کنید. آنها همچنین حاوی چربی های بد مانند چربی های ترانس نیستند ، بلکه چربی های خوبی نیز ندارند. به عنوان مثال ، چربیهای اشباع نشده و اسیدهای چرب امگا 3 برای بدن ما بسیار مفید هستند و باید نیازهای روزانه خود را برای آنها برآورده کنیم.

3. فقط خوردن یک زن و شوهر از وعده های غذایی بزرگ

کارشناسان پنج وعده غذایی روزانه را توصیه می کنند. سه مورد مشترک - صبحانه ، ناهار و شام - و دو میان وعده اضافی. هنگامی که بدن خود را برای مدت طولانی تغذیه نمی کنیم (بیشتر از 3-4 ساعت) ، در حالت هشدار قرار می گیرد . سپس ، این مکانیسم های ذخیره ما را تحریک می کند.

آن دقیقا به چه معناست؟

خوب ، بدن ما در زمان ساعاتی که مصرف انرژی ندارد ، انرژی و تجمع چربی را برای تحمل و بازده شروع می کند. بنابراین اجتناب از این مکانیسم های هشدار برای حفظ تعادل مناسب ضروری است.

4- صرف صبحانه

یک میز با صفحه ساعت به این معنی است که پرش از وعده غذایی یکی از اشتباهات خوردن است که ما اغلب مرتکب می شویم.اگر هنگام گرسنگی غذا نخورید ، بدن شما وارد حالت زنگ می شود و سیگنال های ذخیره چربی آن را افزایش می دهد.

پرش از اولین وعده غذایی روز عادت گسترده ای در جامعه ما است. بسیاری از ما فکر می کنیم اگر این کار را انجام دهیم ، سریعتر وزن خود را کاهش خواهیم داد. این افسانه را فراموش کنید! صبحانه مهم ترین وعده غذایی روز است. این یکی از انرژی های مورد نیاز ما در طول روز است.

به همین ترتیب ، خوردن در اوقات فراغت نیز یک عادت بد است. این امر به این دلیل است که دستگاه گوارش انسان خود تنظیم شده است و برنامه های مشخصی داریم. بنابراین ، پرش از وعده های غذایی اغلب برای سلامتی شما مضر است .

5- نمک خوردن یکی از اشتباهات خوردن است که همه ما مرتکب آن می شویم

مقدار زیاد نمک می تواند منجر به احتباس مایعات و فشار خون شود . دلیلش این است که بیش از حد سدیم در بدن می تواند بر کلیه ها و قلب ما تأثیر بگذارد. اگر به طور مداوم نمک زیاد بخوریم این شرایط به مرور زمان اتفاق می افتد.

دلایل پزشکی زیادی وجود دارد که چرا ممکن است کسی تمایل به نمک داشته باشد. اگر این مورد است ، با پزشک مشورت کنید.

در ضمن ، سعی کنید فقط با نمک کافی رژیم غذایی مناسب را دنبال کنید. اگر فکر می کنید فاقد عطر و طعم است ، سعی کنید گیاهان و ادویه های دیگری را به مواد غذایی خود اضافه کنید . با گیاهان ، ادویه جات ، مرکبات ، فلفل ، سیر ، سرکه و غیره آزمایش کنید.

6. همه سالادها به یک اندازه ایجاد نمی شوند

اکثر مردم فکر می کنند که خوردن سالاد سالم است و این غذاها حاوی میوه و سبزیجات کافی هستند. این یک اشتباه بزرگ است زیرا یک سالاد اصلی با کاهو ، گوجه فرنگی و پیاز تقریباً هیچ ارزش غذایی ندارد . آنچه در آنجا می خورید بیشتر آب است.

برای خوردن یک سالاد کاملا سالم ، شما باید سبزیجات ، حبوبات ، میوه ، آجیل ، گوشت و غیره را با هم مخلوط کرده و مطابقت دهید.

7. خوردن اشتباهات: خیلی چیزهای خوب

تخته چوبی با گوشت ، سیر و رزماری.اولویت های غذایی خود را تغییر داده و رژیم متعادل حفظ کنید. بشقاب شما باید رنگی باشد و چیزهای بیشتری از آن فقط گوشت و سیب زمینی باشد. مادران "حداقل گوشت بخورند" در سراسر کشور تمایل به ادعا دارند. احتمالاً این از منظر آنها ارتباط بیشتری با قیمت دارد تا ارزش غذایی.

با این حال ، در حالی که ما می توانیم هر روز بخشی از پروتئین حیوانی بخوریم ، نباید بیش از یک چهارم وعده غذایی ما باشد. یک بشقاب زیبا و متعادل رنگی یک صفحه سالم است. (توجه داشته باشید که ما در اینجا به حلقه های میوه یا M&s مراجعه نمی کنیم!)

سرانجام ، اگر سؤالی در مورد حفظ عادات غذایی خوب خود دارید ، با یک متخصص تغذیه مشورت کنید .